6 Kasım 2011 Pazar

Bir video

Korsanlar sizi videoya cekmis. Sanirm Gurculere gondermisler ve onlar da internete koymus. Dun sizi izledik. Seni gorduk.
Oncelikle hayattasin, cok sukur. cok cok sukur. Ilk onun mutlulugunu hissettim.
Bekledigimden iyi gorunuyorsun. Cok zayiflamissin ama sandigimdan daha az. Saclarini sakalini kesebilmissin. Kiyafetlerin parca parca olmustur o kadar zamanda diye dusunuyordum, size kiyafet vermis korsanlar. Sigara icenler vardi, demek ki sigara veriyorlar size, demek ki belli bir isbirligi var aranizda. Kimse hasta gorunmuyor. Korku yok gozlerinizde, bezginlik var, bikkinlik. Korku olmamasi iyi.
Seni gormek. Aylar sonra. Yok gibiydin. Sesin, halin nasil bilemiyordum. Cok korkunctu o his. Basedemiyordum, delirtici birsey. Var oldun yine. Sanirim en cok bu iyi geldi. Tamam oradasin. Orasi cok kotu ama oradasin, gordum. Elini beline koydun. Bobregi mi agriyor acaba? Yok, yapar hep boyle Fuat dedi Birsen. Kolunu kasidin. Bir sikintin mi var? Herkes sakin oturuyor, kameraya bakiyor. Sen surekli kafani ceviriyorsun, kipirdaniyorsun? Cok mu streslisin? Seni hala kurtaramadigim icin bana kizginlini mi goreyim istiyorsun? Shen, uykudan yeni uyanmis bence diyor. Birsen 'hep boyle kipirdanir o zaten' Erol "normal fuat. killanmistir o durumdan. ustelik size nasil gorunecegini dusunuyordur, digerleri onun kadar takmiyor olabilir'
Evet aslinda o sensin iste. Degismemissin. Senin agresyonun, rahatsizligin, kabullenmeyen halin. Daha iyi belki de. Seni kabullenmis bir cokuntu halinde gorsem cok daha kotuydu. Sen kendini kaybetmemissin.
Bugun ise dunku iyi hislerim yerini yepyeni bir huzne birakti. Dun gordum seni videoda. Dun 'hah dedim, iste fuat burada, cok sukur'. e bugun? Hala oradasin. Yarin hala orada olacaksin. 17 aydir hep oradasin. Daha kac ay orada olacaksin. Izlerken 5 dk bile cok uzun degil miydi? Vakit gecmiyordu devinimsiz bir tutukluluk halinde. Nasil gecti onca ay? Nasil gececek kalan aylar?
O sandalyede biraktim seni. Belini tutarken, sikintili sikintili kafani cevirip dururken. Ben boguluyorum dusununce, ah sen ne hissediyorsun?
Ama neyse, cok sukur. Sen hala sensin. Gordum. Geleceksin. Hemen toparlayacagiz, saracagiz yaralari. Eskisi gibi olacagiz, hatta daha da ote.
Cok ozledim canim kardesim seni. Benim bu hayattaki diger parcam. Gel artik saglikla. Gel bir daha birakmayacagim seni.
Yazmakta cok zorlaniyorum senle ilgili duygularimi. Onemliydi o videoyu gormek, kalsin istedim bunlar kayitta. Geldiginde oku. Sen orada belini tutup kafani kasirken bize ne oldu, bil.
Seni cok seviyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder